onsdag 9 augusti 2017



Min sista semestervecka spenderades på Kreta med Nicole och Amanda. Underbart! Fint väder och så mycket skratt! Vi fick skjuts upp till Stockholm och sen flög vi, samma visa hem. Bortskämda. 😊 det var en bra resa, men på slutet längtade jag som vanligt hem! Så fort jag kom hem på kvällen kastade jag in väskan i lägenheten och sen sprang jag över gatan och bort till min nya kompis Alex för att kramas. Det är så fint när man lär känna nån som är så lik en själv och som man trivs så bra ihop med att man saknar varandra så fort man skiljs åt. En vecka utan varann var faktiskt väldigt segt nu när vi vant oss vid att ses nästan varje dag. Stannade på en öl och lite uppdatering, sen hem igen för då fick jag besök av det lilla lammet :) 

Sen var det tillbaka till jobbet i måndags. Rörigt nu när vi är tillbaka på skolan och inte längre på sommarfritids. Nya små sexåringar som ska skolas in, och dessa små sötnosar är så små i denna stora nya världen så man behöver liksom förklara allt i detalj, samtidigt som man behöver avbryta sig själv med att läxa upp "mina" barn, som är så stora nu att de börjar tvåan snart.. de är verkligen äldst nu.. det var de innan också, men nu har de TVÅ yngre årskurser så de känns större. :) men de är fina också. Vissa har verkligen vuxit över sommaren och faktiskt mognat lite. Hur som helst så är mina barn mina barn, och för dom gör jag allt. 💕 
Igår tog min energi slut en halvtimme innan jag skulle hem, började få mensvärk och tålamodet började tryta. Då kommer Alex in, hon hade slutat tidigt. Umgås med mig och barnen tills jag får gå hem, sen cyklade hon, jag och Nicole till stan för att äta glass. Vilka fina människor jag har omkring mig ändå. Det är svårt att inte trivas när det är så. 

Ikväll är det aw! 🤘🏻

Inga kommentarer: