fredag 11 augusti 2017

De två sista dagarna har mina barn varit helt överjävligt gosiga, mysiga och härliga! Imorse när jag kom så släppte alla det de höll på med och sen rusade de fram och kramades! Sen sa de, en efter en, fina saker. Typ : 
-du är verkligen bäst Agge!
-du luktar alltid så gott! 
-tänk om vi inte haft dig.. 
jag frågade till slut vad det var frågan om, men det var verkligen ingenting. 😍 hela dagen har de kommit fram rätt som det är och funderat över hur livet hade sett ut om jag inte varit där, att jag är så bra osv osv. Älskade ungar! 💕 

Hade ansiktsmålning med dom i eftermiddag. Målade dom till leoparder, hundar och hello Kitty. Efter en stund strömmade det in barn från de andra avdelningarna och ställde sig i kö 😂 härlig dag! Och bättre blir den.. 

Nu ska jag föna håret och slänga på lite mascara, och om en timme möter jag upp världens bästa människa vid tåget! Ikväll kommer äntligen min Ida. 💕 har längtat ihjäl mig efter henne! Ikväll blir det skumpa, öl och the sounds på torget i Kalmar. Det är stadsfest, för fan! Var där igår med och kramades med dregen, men det är en annan historia ;) 

Inga kommentarer: