söndag 12 mars 2017

Igår var mina tre Ringborgsbarn här! Såklart deras föräldrar också. :) så himla härlig dag! Perfekt vårväder och en skön dag helt enkelt! Först lallade vi omkring på Ikea, och jag köpte en lampa. 😂 en agge-lampa! Det bästa med den (förutom att den är snygg) är att den inte behöver någon glödlampa. Den går nämligen på sol! När det är ljust i rummet så laddar den och när mörkret faller på så tänds den. :) 

Sen gick vi på Pinchos och sen hem och svulla i soffan till mello. Mysigt 💕 

Idag har jag haft en riktig slappardag. Försöker tillåta mig det nu för tiden om kroppen kräver det. I fredags hade jag panda här på öl och gitarr, men jag somnade till slut mitt i en mening 😂 somnade med Alma också igår, mitt i en mening. Pallar ej. 😴 så idag har jag slappat. Började med att kolla lite serie på datorn, sen promenerade jag till maxi och handlade frukost. Tillbaka till sängen, sov och vilade om vartannat. Sen tog jag tag i städ, vilket verkligen var nödvändigt! Lyssnat på lite poddar, städat, vilat. Helt okej ändå, i synnerhet när man ändå hunnit med att göra nånting annat än att ligga still. Faktiskt riktigt skönt att gå ut imorse med, detta vädret är ju helt klart favorit ☀️😍

Inga kommentarer: