måndag 10 oktober 2016

Helgen gick undan! Ullared på lördagen, och jag har nog aldrig varit med om så mycket folk! Helt sjukt. Jag köpte EN julklapp, resten var till mig. Nödvändiga saker. 

Igår tog jag tag i städ, vilket jag är glad för idag. Idag orkar jag ingenting. Varit lättretlig, slö och typ öm. Börjar kanske bli sjuk, och humöret är väl som alltid någon form av hormonell rubbning. :/ bokade i alla fall biljett till Göteborg i helgen som kommer. Först Markaryd med tåg efter jobbet på fredag, och Göteborg på lördag. Ska bli helt underbart att få kela barnen en stund på fredagen och sen åka vidare med Yoda för en dag, kväll och natt i min absoluta favoritstad. ❤️ så nu får jag väl bara bita ihop och hoppas veckan går så fort som de brukar! 

(Köpte en adidas-munkis idag, tyckte av nån anledning att jag förtjänade det) 

Inga kommentarer: