torsdag 6 oktober 2016

Bra dag. Kom till jobbet och möttes av en överraskning. Barnen hade byggt en stad av kaplastavar och de ville visa mig så fort jag kom. Hur härligt är inte det?! De spenderade eftermiddagen igår med att planera, bygga och dona - för att överraska mig! Sedan fick jag fina ord ifrån en förälder, att hennes barn berättat att han känner sig trygg med mig. För mig är trygghet bland det viktigaste, så jag kände mig genast glad. Och bekräftad. 💕 

Dagen har bara rullat på. Sjukt skön eftermiddag med! Flera olika aktiviteter att erbjuda och det behöver barn ibland. Alternativ. Det är svårt att välja om de inte faktiskt ser valmöjligheterna konkret. Mest stimmigt är det faktiskt när de inte vet vad de ska göra. De blir oftast harmoniska också när vi vuxna är en del av aktiviteten. Underbart med såna här dagar! ☺️ 🤘🏻fredag imorgon! Veckorna bara springer iväg. 

Inga kommentarer: