fredag 19 februari 2016

Idag kommer min Emma, och hon ska stanna hela helgen!! :) jag planerade att laga halloumi-burgare till middag ikväll. Men det visade sig att Emma inte gillar halloumi. Vem gillar inte halloumi?! Hon får vanligt kött, jag ska ha halloumi! 

Städat och donat. Jag var bright as fuck igår, skulle hälla upp rödvin ur boxen. Det stod två mycket STORA vinglas på bordet, så det är ju inte direkt rimligt att missa hålet. Men jag missade istället hålet i kranen, och hällde ut ungefär ett halvt vinglas rätt på bordet. Att det skulle ta sån tid innan jag upptäckte det?! Panda såg det inte heller. Skvätte till både höger och vänster. Mitt nya fina, svindyra bord.. Undrar hur länge efteråt som man ska upptäcka stänk. ;) i min värld har jag redan torkat upp allt, men det ska man inte vara säker på!

Inga kommentarer: