tisdag 23 februari 2016

När man addar sin älskade 9-åring på Skype så att vi kan ringas ifred, och han skriver "heter du Rihm? Annars måste jag passa mig". Jag blir stolt att han är vaksam, och misstänksam. Jag ringde upp och frågade om det var han själv som frågade eller om det var mamma och pappa. "Det var jag.. Alltså man måste göra så, för på internet kan folk låtsas att man är någon annan och då kanske dom får reda på vart man bor". Fantastiska lille unge, som jag älskar dig! Jag är så stolt över dig, i många avseenden! 

Han drog även en hel ramsa om att han tycker att jag borde fråga panda om hon verkligen vill bli kallad för panda, för alla vill inte ha smeknamn. Och i värsta fall kan min fröken ringa hem till mig och säga att jag inte får kalla henne så. ;) så jag måste passa mig för vad jag kallad folk för! 

Inga kommentarer: