söndag 3 januari 2016

Min pappa är verkligen en fantastisk man! Allt han gör, i stort sett, gör han för sina barn. Så kan man tänka om många, men det är sällan så sant som när det handlar om min pappa. Allt han nånsin tar sig för handlar till sist om oss "barn", att vi fyra ska ha det bra. 

Idag var jag där en sväng. Skulle fira min brors 6-årsdag. Jag blev plötsligt sugen på kokt potatis och sås. Men Charlie var sugen på fiskpinnar och potatismos. Pappa ställer sig och lagar potatis och sås till mig och Charlies önskemål till honom. Efter det ville kotten leka med Pokémon, och pappa skulle vara med. Då leker han med sådan inlevelse. För hans skull, antonis alltså. Och pappa stod och tittade ut igenom fönstret och önskade på att snön skulle lägga sig. Inte för att han vill det, utan för att han vill ta ut sin unge i pulkabacken och leka. <3 

Inga kommentarer: