onsdag 2 december 2015

Ordnat med hemförsäkringen, skrivit upp allt det sista jag behöver ordna, försökt strukturera i mitt huvud allt jag spridit ut här hemma som jag behöver få med mig på lördag. Mycket som ska tänkas på. Men jag tror jag är i fas. 

Jag är trött som fan. Jag kan nog inte slappna av ordentligt förrän precis allt är klart, dvs även praktiken. För att jag ska kunna andas ut behöver jag vara på plats, ha allt inpackat och sen kan allt gå i ett lagom tempo. Då gör det mig ingenting om saker och ting är uppställt och ostädat, för då har jag åtminstone allt mitt på samma ställe. 

Träffat Sofie en sväng ikväll, fixat en liten komplettering och pratat. Haft VFU-besök idag också, så jag har blivit observerad och bedömd. Samtalet efteråt gör mig alltid tillbakadragen, jag vet inte varför. Men jag hoppas och tror att det gick okej. :)

Inga kommentarer: