tisdag 1 december 2015

Idag har första flyttlasset gått till Kalmar. Gick ändå rätt smidigt, men fan vad trött man blir även om själva flytten inte skett idag. 

Håkan har snällt följt med och besiktat lägenheten. Av min beskrivning "den ligger nära skolan" så visste han konstigt nog exakt vart han skulle köra för att komma dit. Han känner mig. Vi åt på thai, och när lägenheten var besiktad och klar så åkte vi till Ikea. Jag gjorde av med nästan 12.000, och ändå handlade jag inte allt som jag skrivit upp. Får ta resten sen, nu har jag det som är viktigt. Och snyggt. Jag köpte äntligen min älskade fåtölj. ;) fråga inte hur vi lyckades knöka in den i bilen, men det gick! Det var Stockholm-möblerna som gjorde att kvittot skenade iväg, men detta har jag samtidigt sparat till för att kunna unna mig. 

Inga kommentarer: