söndag 1 november 2015

Ryckte in och jobbade natten i fredags, men jag var till största del vaken. Jag började undra när jag äntligen skulle börja sova ikapp, men det hände liksom inte. Somnade kring 2 på jobbet, sen var jag uppe i snitt en gång i timmen. Så igår morse när jag skulle cykla hem orkade jag knappt trampa. Ringde mamma och cyklade hem till henne (hälften så långt som till nättraby), åt frukost, åkte med till syrran och så lämnade mamma cykeln här. 

När jag kom hem sen dog jag i soffan. Åt och skulle kolla hockeyn. Jag sov innan matchen var slut. Vaknade och sov om vartannat från klockan 17 igår, fram till 10 imorse. Nu bör jag vara någorlunda ikapp. Vaknade av ett ryck igår att det ringde på dörren. Små spöken som ville ha godis. Halvt nyvaken sprang jag upp och öppnade, gav dom godis, la mig igen och däckade. ;) herregud. 

Idag har jag inte varit jätteproduktiv heller. Tvättat lite, badat och rakat benen, bytt sängkläder - annars bara legat död i soffan. Känns ändå som att en sån här helg var nödvändig. 

Inga kommentarer: