torsdag 29 oktober 2015

Hade lillasyster-mys igår. Och det var verkligen mys! Sushi och skräckfilm på bio. Sen sov jag hos mamma. Och det var också mysigt nu på morgonen. Jag får mamma att skratta bara av att finnas till. Hade jag inte vetat att mamma tycker om min humor så hade jag kunnat tro att hon tycker jag ser kul ut. ;) jag frös så imorse så jag gnällde "ge mig en munkis!" Tog isaacs tröja, och sen tjuvade jag åt mig ett par blåa converse också. De används ju inte, och marinblåa converse hade jag när jag var 14 år, mina allra första converse som jag älskade. Så jag fick dom. ;) 

Det sista hon sa innan hon släppte av mig vid bussen var (emellan skratten) "åh, min fina lilla unge. du måste komma hem oftare, jag skrattar aldrig så mycket som när du är i närheten." Sötis. 

Nu : på väg till Kalmar. Plugg. Tills dess ska jag lyssna på Adele 200 gånger. Helvete så bra den är!

Inga kommentarer: