måndag 2 november 2015

Jo, sömnen är nog så gott som ikapp. Helt sjukt hur min kropp fungerar, men jag har i alla fall blivit bättre på att inte böla och gnälla när vakennätterna blivit för många. Jag har lärt mig att jag tids nog sover, frågan är alltid bara när. Men inatt var det samma sak som i lördags : jag la mig vid 21 och kollade på serier på datorn. Någon gång mellan 21.30-22.00 har jag somnat för natten. Jag sover ju sällan hela nätter, utan jag vaknar emellanåt. Men jag har somnat om. :) skönt som fan. 

Idag ska vi få handledning på rapportarbetet. Vi är i fas, och vi har bra fakta (anser jag) ;) nästa vecka startar praktiken och mitt i allt flyttar jag! Ska bli så skönt att vara på plats innan jul. Men det kommer samtidigt kännas konstigt att inte dela hem med ringborgs. Jag ska numera bo helt själv. Det är som sagt både skönt och drygt. Men mest skönt, just för att jag ska få handla allt nytt och bo nära skolan! 

Inga kommentarer: