måndag 23 november 2015

Har haft en kanonhelg med tjejerna i Ullared! Eftersom vi skulle sova över så stressade vi inte dit på lördagen. Jennie och jag körde till Grand samarkand i Växjö för att möta upp Elina och Sofie. Efter lite lunch och shopping var vi iväg! På Ullared mötte vi upp Jessica också. 

Allt har varit helt galet, men jag tänker bara skriva om de största highlightsen. ;) 

1: tjugo minuter innan varuhuset stängde på lördagen sprang jag på Elina och Sofie. Jag började demonstrera min nyinköpta LP-spelare som jag var så nöjd med (varför får ni se sen). Jag blev dock avbruten mitt i en mening. Sofies vagn var försvunnen, med elinas väska i. Bilnycklar, mobil - allt. Detta skedde på en sekund, eftersom vi alla tre stod precis vid vagnen hela tiden. Paniken blev större och större, och vi letade som galningar! Tiden gick, kön växte i takt med paniken. I en halvtimme höll vi på. Sofie och Elina började gråta. Men Elina fann vagnen EM bra bit bort, så troligtvis (färhoppningsvis) har någon tagit fel - upptäckt det för sent och bara ställt den där de stod. När allt var återfunnet grät de ännu mer ;) 

2: efter hotellfrukost igår packade vi in oss i bilen och styrde färden mot varuhuset för rond 2. Vi hade 20 minuters bilfärd från hotellet, och när vi kört halva vägen upptäckte Jennie att vi glömt checka ut. Bara att vända om! 

Jag har köpt en del julklappar, men även en del till mig. Först hade jag lite ångest men jag valde att trycka bort det. Jag har faktiskt sparat pengar till min flytt, och jag har även tänkt att julklappar kommer stt tas ifrån det sparandet. 
Här är den! Ljudet är ju inget att hurra för, men den tar ingen plats och den är snygg! Jag kan även (tror jag) koppla in den till mitt ljudsystem. 

Inga kommentarer: