måndag 19 oktober 2015

Igår somnade jag för natten vid strax efter 21 och sov hela natten, vaknade 8.20 idag. Klassfest tar minst sagt på krafterna. Och det var trevligt, så länge det varade. 

Idag åkte jag hem, men imorgon åker jag tillbaka till Kalmar och stannar till fredag. Tror jag. Det är jätteskönt att vakna och vara på rätt ställe när man ska upp tidigt och så. 

Och angående tentan.. Jag har fortfarande inte fått min rätt, idag mailade jag för andra gången och fick ett svar jag inte var nöjd med. Men jag svarar för mig! Skillnad på i fredags och nu är att jag förmodligen kommer att komplettera, och fortsätta fighten efteråt. Mycket pga inte ställa till det för mig själv rent ekonomiskt. Plus att jag inte får gå vidare till nästa moment om inte allt innan är klart, vilket innebär att jag tappar praktiken. Så. Diskussionen är långt ifrån över, men jag får ju (utan att svälja) tänka lite rationellt. 

Inga kommentarer: