tisdag 20 oktober 2015

Fungerande sömn inatt igen, tog medicin tidigt imorse, och steg upp med ett strålande humör! 

Det kan dock lätt äventyras när man läser idag (IGEN) att ett fjärde (?!?!?!) asylboende blev utsatt för brand inatt. Tio flyktingboenden bara detta året, och fyra den senaste veckan. Fyra. Fattar ni? Fattar ni vad dessa människor drivs av? Hat. De vet om att ingen bor där än, de visar ett statement genom att tända eld på något som ska bli någons hem. Någon som enligt dom inte ska ha sitt hem här. Människor. Precis som du och jag. Människor som lämnat allt de har för en tryggare plats där de kan ge sina barn en framtid utan ständig rädsla. Är det detta de ska komma till? Verkligen? Är det här Sverige? Det här är inte ett Sverige som jag är stolt över. 

Tack Jimmy. Som fan. Du svärtar ned oss allihop, du och dina äckliga jävla fans. Jag skulle aldrig bestämt säga att det är en politiskt aktiv Sverigedemokrat som håller i facklan, men jag kan med absolut säkerhet säga att detta händer (och fortsätter hända) tack vare er. Och vem blir förvånad OM det skulle vara en politiskt aktiv medlem? Fackla - järnrör. Idiotin är ju densamma. Fy fan för er. Fy fan för att ni driver hatet så långt att många fasar för att såna som ni ska marschera fram och skada/döda människor och därmed gå till historien EN GÅNG TILL. Fy fan. 

Tappa inte hakan bara, när andra sidan slår tillbaka, för den sannolikheten är rimlig. Att de hus med "brun fasad" plötsligt brinner. Vet ni vad jag ska göra då? Jag ska vända ryggen till. Jag ska inte vara den som kastar på mer bränsle, men jag tänker absolut inte vara den som står i vägen heller. 
Jag ser till människors lika värde när jag säger de orden. 

Inga kommentarer: