tisdag 1 september 2015

Så skönt att träffa alla mina klasskompisar igår! Mindre skönt att vi blev välkomnade med budskapet "nu är det slut på glidandet, nu börjar det riktiga allvaret". 
Ja, vi har haft två år som stundvis varit enkelt, stundvis tufft. Men sista året kräver så jävla mycket av en själv i både planering, organisering och genomförande. Jag tänker främst på C-uppsatsen. Men håller man sig till tidsplanen så hoppas jag att vi löser det! 

Sjukt trött efter två skoldagar, varav en av dagarna var i skolan. Idag har jag vart hemma, lyssnat på en inspelad föreläsning, antecknat, färgat håret, antecknat lite till. Det är nog koncentrationen som tröttar ut mig mest. Jag har faktiskt mestadels varit sjukt fokuserad idag, och det märks i huvudet. 

Skönt att vara i skolan, men redan lite trött på innehållet. ;) 

Inga kommentarer: