fredag 4 september 2015

Ölade bort sista bussen i onsdags. Stannade kvar i Kalmar och fortsatte öla. Sen shota. Sen bete sig. Sen åka hem på morgonen, med inställningen om att åka tillbaka och festa på kvällen. Jag (och en del med mig) var slitna och sa njää.. En del ville plugga inför examinationen idag. Klokt beslut att stanna hemma igår. Men jag fastnade i plugget, det gick inte alls. 

Så denna dagen har vart piss. Jag vill inte ens kommentera den egentligen. Jag förtjänar inte ett godkänt på dagens examination, så jag väntar fortfarande på ett mail som ska tala om motsatsen. För det stod stilla där inne, fullständigt. 

Vi måste ha kul också, tänker jag. Men såhär oförberedd har jag aldrig vart nånsin. Eller jo, fast det har aldrig nånsin känts så fel. Blä. 

Nu helg. 

Inga kommentarer: