fredag 25 september 2015

Åh jag är så tacksam över mina fina klasskompisar när skiten rasar. Nej nu överdrev jag. 
Men vi har suttit i bibblan i två dagar och jag känner att jag fått ner små delar i taget, men inget vettigt som knyter ihop allt. 

Så idag - sista dagen, har jag försökt sedan morgonen med att skriva, läsa, lyssna, trixa ihop allt. Hälften går, sen måste jag pausa. Tänka om, och tänka vidare. Emellanåt är jag lugn för det är "hela 5 timmar kvar", andra sekunden får jag panik över att det "BARA är tre timmar kvar". Pratade med soff, vi hjälpte varann över första tröskeln. Sen ringdes jag och panda tre gånger, kanske fyra. Hjälptes, vred och vände på varandras huven, försökte skratta lite mellan varven och sen var vi i stort sett klara. Vi korrekturläste till och med stycken åt varandra, för vi hade två timmar tillgodo. 

Så jag är inskickad. Vet inte om jag är 100 nöjd, men det är klart i alla fall. Jag är fortfarande svinsjuk, men försöker kämpa på för imorgon är det oktoberfest och den planerar jag att gå på. Mot alla odds! #rebel ;) 

Ensam hemma i helgen, IFALL jag skulle få hoppa morgondagens planer så lär jag bara ha kul i en kvart, sen panik. Så jag utgår ifrån att jag ska på fest. 

Inga kommentarer: