lördag 26 september 2015

Jag är på G. 

På stan hittade jag ingenting till mig själv, förutom hårspray (för 240 jävla spänn, men det är bra skit) och öl. Resten handlande jag till Max och lowa. Kläder. Spontant, för att jag hittade söta grejer, och det är faktiskt länge till jul. Ibland vill man ge, och när man väl kan så är det tillåtet att göra det! 

Sen köpte jag ett gosedjur till Yoda. Som jag bäddade ner i hennes säng. Det är alltså ett gosedjur av Yoda - till Yoda. En vacker dag kommer hon behöva lukta på någonting som luktar mig. Vad är då bättre än en Yoda? 

Jag började dricka öl under tiden jag gjorde mig i ordning. Färgade hår, målade naglar, sminkade mig osv. Lyssnade på musik. Och detta var min plan - att vara påverkad långt innan jag "ska", mest för att inte behöva känna av hur dåligt jag egentligen mår. ;) hittills funkar det!! 

Problem med outfit. Så istället för att gå naken (jag känner mig för svullen för klänning) så tog jag svarta jeans, rött linne och fuck-me-pumps. Har man snygga skor så glömmer man lätt boet resten av outfiten. Simple as that. Tur man är gammal och har vart med förr! ;)


Taggad till tusen! Håller jag detta tempot så kommer jag överleva natten, vilket är jävligt viktigt för imorgon ska jag heja fram Sofie och resten av brudarna! Vi ska sänka nättraby. Och vi har en deal, om det blir ren avrättning ifrån KFF's sida. Jag tror på dem, men dealen berättar jag när segern är klar. 

Inga kommentarer: