söndag 23 augusti 2015

Nu är allt så gott som klart, finslip imorgon. Mamma och hennes humör har vart fantastiskt och har drivit mig igenom den värsta delen. Håkan och pappa har burit och kånkat. det skönaste av allt är hur mycket jag faktiskt har rensat ut av allt mitt. Allt som jag förut har tänkt att jag vill spara tills "nån gång" har jag slängt. Lite har mamma fått. Malin har fått de flesta möbler för de vill jag inte ha. Så en säng och soffa, någon vägghylla är vad jag har behållit. Och hundra säckar med kläder, skor, foton och småplock. Skönt ändå att rensa. Asskönt. Nu är allt väldigt dåligt packat, men den dagen jag flyttar sen igen så har jag endast ETT flyttlass, sen är jag på plats. Och det känns bra. 

Fick MF häromdagen med, bara två veckor för tidigt. Förklarar både ömma tuttar och ledset humör! 

Inga kommentarer: