torsdag 27 augusti 2015

Ibland står vi inte ut med varandra, ibland står vi bara ut med varandra. Vi har samma energi och vi brinner av samma låga, fast på olika sätt. 
Ibland bråkar vi, ibland umgås vi. Ibland förstår vi inte varandra, men ibland förstår bara vi varandra. 

ända sedan dag ett, när jag fick veta att du skulle komma, så har jag älskat dig. varenda litet steg framåt som du gör i livet gör mig stolt. Jag kommer alltid hålla din hand, skratta med dig, gråta med dig, lyssna på dig, kramas med dig, tjafsa med dig.. Du fantastiska lilla människa. 

Ikväll har vi haft mys, bara han och jag. Lilla och mellan kastade jag i säng, brottades med lilla för att hon skulle somna, så att jag och stora äntligen kunde få gosa upp oss med film och popcorn. Han är stor nu, så jag trodde att han hellre skulle vilja kolla på film på sitt rum. Men det ville han inte. Han sa istället "det var längesen vi myste såhär.." Även att jag vet att vi förmodligen redan imorgonbitti kommer att titta på varandra med kolsvarta ögon (morgonhumöret;)) så kommer jag leva på detta länge. 

Sjöng för honom, killade på ryggen. Sen läste jag bok tills han somnade. 
Jag älskar dig, min fina lilla stora 9-åring. 

Inga kommentarer: