fredag 28 augusti 2015

Idag återvände jag till min lägenhet i tron om att städa ur det lilla sista som var kvar, och sedan lämna nycklarna. Det var redan folk i lägenheten, målade och donade. Hade jag haft ork så hade jag gjort en grej av det, för det är inte rätt att där springer folk när jag knappt är utflyttad. Men jag har haft nog dessa dagarna med att tjabba om annat så jag lät det passera. Jag lät även städningen passera, såklart. ;) jag drog. Tack och adjö, skogsgläntan! 

grillade hos Marie och när jag kom hem satte jag igång larmet. Jesus. Jag har klivit in hos ringborgs i flera år utan att lyckas, men just idag - när jag är hemma själv, DÅ händer det! ;) Skit också. 

Har sedan dess spelat sönder mina fingrar. Jag har lovat mig själv att lära mig sola på gitarr, och när jag väl sätter mig ner och lyssnar mig fram så går det. Sakta men Säkert. Men sen glömmer jag bort hur länge jag spelat, så nu gör fingrarna svinont. Så hade säkert Jimi Hendrix det också, innan han blev världs! 

Inga kommentarer: