onsdag 29 juli 2015

På tal om att fitta till sig så blev jag idag sugen på kvällspromenad. Märkligt nog, eftersom jag cyklade i regn till jobbet (var nära på att ringa Mårten för att be honom komma med extrakläder men jag torkade snabbt). Samma visa på hemvägen. Regn och lite trötthet, men jag tänkte att det bara är att köra när man ändå är uppe i varv! Slutade 21, cyklade hem, åt, sen möttes vi upp, jag och Sofie. Vi har promenerat i skogen i totalt mörker, bland broar, stockar, lera, grenar och smala stigar. Det var mysigt. Och spännande. ;) jag är mörkrädd och man såg inte ett skit förrän Sofie satte igång ficklampan på telefonen. 
Fick prata av oss också. Så himla skönt! Jag känner mig på bra humör nu.

Imorgon kör jag lite ledighet. Igen. Helvete vad fort dagarna går! Snart börjar skolan och ännu värre ; snart behöver min lägenhet vara helt tömd och färdig att lämnas. En sak i taget. Ingen mening att jaga upp mig. Mamma har sagt att allt kommer hinnas, så jag får lita på det. 

Imorgon åker jag till syrran. Och kidsen. Världens finaste kids. 

Inga kommentarer: