måndag 27 juli 2015

Denna helgen har jag nog verkligen känt mig ledig. Jag var nämligen så övertaggad på jobb idag så jag tog ett extra pass! Har gått bra, men nu är jag lite trött. Ska faktiskt försöka blunda redan nu. Eller snart. Är nog fortfarande lite speedad, och så försöker jag stänga av lite onödiga tankar men det går som vanligt sådär. 

Snart ska jag ta tag i mitt liv på allvar. Jag cyklar duktigt nu både till och från jobbet, men det är då fan inte mycket som händer med figuren för det. Jag inser att jag lagt på mig en del, och när jag och brudarna skulle försöka ta kort på oss igår så såg jag armarna. Mitt absolut största komplex. De är fan värre än någonsin nu! Och ändå har jag inte levt hur onyttigt som helst, men inte heller nyttigt kanske. Snart ska jag ta tag i det här. :)

Inga kommentarer: