tisdag 2 juni 2015

Det känns inte roligt alls att bo i en hockey-bag, man är så jävla bekväm när man har alla sina grejer på samma ställe hemma. Ibland får jag en släng av ångest i magen, just för att det är som det är. 

MEN! Det ÄR mysigt också. Jag har fått med mig det jag behöver, och det visade sig ju faktiskt att jag är just bekväm hemma, för jag behöver inte hälften av allt från mitt eget hem. Numera går välja-kläder-momentet jättebra på morgnarna! Och ärligt, bättre än såhär kan jag inte ha det, jag skulle inte vilja vara inneboende hos nån annan än dessa. De är fantastiska, hela högen! Jag är så tacksam, tro inget annat. Emellanåt älskar jag att ha folk omkring mig, och sällskapet kan man inte klaga på här ;) 

Lilla och mellan - min fanclub, de följer mig varje steg. Och oftast är det gulligt. Oftast. ;) 

Jag tycker det är mysigt om jag vaknar först. välling och kela lite i soffan. Jag tycker de är mysiga, allihopa. Oftast. ;) 

Jag är tacksam, ända in i hjärtat. Jag hade knappt stått ut med mig själv som inneboende. I lördags fick jag lördagsgodis, precis som de andra barnen, och kärlek ger dom också. 

Jag tror det är lite sweden rock-ångest som kommer nu. Imorgon åker jag, och det ska bli svinkul och asgött. Men jag inser att jag kommer sakna dom mer än vanligt nu. Jag älskar er. Tack för att ni finns och att ni finns för mig. Puss 

1 kommentar:

Anonym sa...

Finaste hjärtat! Vi trivs så när vi får ha dig i vår närhet och saknar redan ihjäl oss efter dig.. älskar dig massor!