onsdag 22 april 2015

Har faktiskt varit lite duktig idag. Sov hos Yoda igår och latade mig kvar i sängen imorse, trots pluggmåsten hemma. Väl hemma städade jag lite, tvättade och slutligen pluggade. Kom en hyfsad bit, och med tanke på att själva skrivandet sällan är ett problem för mig (och tentan får va 7 sidor lång - heaven för en sån som mig) så behöver jag faktiskt inte tok-stressa mer idag tänkte jag. Började kolla på jordskott med Ida, verkar helt okej. Tills hon somnar i luren. Det händer typ aldrig när vi kollar film, då är det alltid jag som somnar och försöker ljuga att jag inte sover. Men hon snarkade dessutom, och DET gör hon aldrig! Detta ska hon få höra imorgon, fast jag tänker låtsas som att jag inte vet att hon somnade under filmen. Nån gång kan jag få ge igen. 

Imorgon är det förhoppningsvis sol och uteservering-plugg för mig och soff! En kaffe i solen hade ju inte skadat om man ändå ska spendera dagen på plugg :)

Natti
 

Inga kommentarer: