torsdag 23 april 2015

Idag är jag skoltrött as fuck och längtar tills jag kan slå igen datorn för idag. Jag somnade långt efter 4 inatt och var både trött och irriterad imorse, men Sofie gör mig alltid på humör! Vi var betydligt mer effektiva idag än annars, vi brukar fika bort tiden. Det gjorde vi idag också. Men vi gav varandra mobilförbud emellanåt vilket var bra. Jag hade inte ens dator med mig, utan spånade bara idéer och tjafs på surfplattan. Nu skriver jag, när jag väl har en stund över där jag faktiskt även har lite ork. 

Vi åkte hem och lagade bakpotatis och baconröra, den går alltid hem. Matlåda till becksson och panda blev det med, eftersom de inte var här och åt. ;) ikväll ska jag somna, ta mig fan, och imorgon föreläsning sen en välförtjänt öl eller två på nån uteservering. Perfekt sätt att avsluta veckan på. Tycker jag. 

Inga kommentarer: