måndag 5 januari 2015

Beauty!

De hade såklart inte den billiga spelaren inne. Den kommer in på fredag. Jag varken kan eller vill vänta till fredag. Så jag tog en för 999kr istället, vilket inte heller är dyrt egentligen. Jag kostade på mig det, trots att jag inte har råd. ;) denna hade dessutom externa högtalare så ljudet är ju betydligt bättre. Den har cd, kasett och USB och sånt med, så man kan banda LP-skivor till USB. 

Och vilken känsla! Stoppade i en skiva med Joan jett så fort jag kom hem. Alltså det pirrar i brallan av spraket.. Och det ÄR en annan sak att lyssna på LP. Det hackar ibland, sjukt störigt, men det är ett helt annat ljud. Uppskattar man musik så som jag så förstår man charmen i det här. Blir sugen på att dricka rödvin och spela skivor hela dagen, men det ska jag inte. Jag nöjer mig med skivor idag :) 

Inga kommentarer: