söndag 4 januari 2015

En sak mindre att fundera över, men jag fyller på med nytt. Oroa er inte. Jag kommer fortsätta vara kryptisk, för det dyker upp nytt att analysera sönder precis hela tiden. 

Idag har vart en trevlig dag. Jag har druckit öl med tre av fem. Mys. Öl, mat och prat. Och musik. Vi har spelat musik. Detta älskar jag med esteter. Två hugger varsin ände av pianot. En hugger gitarren, och en tar skönsången. Och allt bara händer utan plan. det är det finaste som finns. 
Mitt ena finger började till och med blöda lite. Men inte som panda. Hon fastade i en ölburk och fick ett helt hack i fingret. Stackars sate. :) 

Imorgon ska jag till Claes Ohlson. Köpa vinylspelare. Har de inte den inne ska jag fråga om man kan köpa en pistol och skjuta sig med.
Imorgon ska jag spela skivor. Om jag får tag i spelaren då. Annars blir det pistolen. ;) 

Inga kommentarer: