torsdag 7 november 2013

När jag väl tar mig för nånting så gör jag det ofta med dunder och brak! Jag har skjutit tentan framför mig och haft lite panik, tänkt för mig själv att jag tar det SEN, men hittar hela tiden roligare saker. Igår var jag trött, men sa till malin att jag måste ta tag i det. Malin (har helt plötsligt gått och blivit klok) sa "det är bättre att du ger dig fan på det imorgon när du har hela dagen på dig! Som det känns nu är du inte riktigt i det stimmet ikväll, du är trött och då blir du bara frustrerad och arg. Ta det imorgon men GÖR det också!"
Jaha. Sov till 9.30 (???), känns som att jag inte har gjort det sen 1992. Tog tag i mig själv och jag märker ju att så fort det lossnar så skriver jag så fingrarna glöder! Och då känns det bra. Tack concerta. ;) Måste påminna mig själv att titta på vad uppgiften går ut på med så jag inte bara skriver en massa utan att det har nån mening sen.

Har blivit bjuden till utomhus-bad och öl imorgon och det ville jag! Sen kom Jennie-suget.. Och jennie sa att hon skulle till Anne, och Anne-sug har jag ju haft överflöd av de senaste månaderna! Så jag är sådär tråkig och hoppar badet för att pussa och kramas med dessa istället. Och jag ser fram emot det ÄNNU mer än att bada! ;)

Inga kommentarer: