söndag 27 oktober 2013

Myshelg och nu är den snart slut. I fredags sov både jag och syrrorna och Max hos mamma. Kul att se lillasyster i synen :) igår hade jag och jennie tapas-mys med vin och film. Och nu är jag precis hemkommen från Marie, fikat med alla brudar och bebisar :)
Ska bort till Jessica och lämna paket till Neo och prata lite skit en snabbis, sen så fort min sambo kommit hem ska vi ut på höstpromenad, plocka löv och mysa upp oss med höstpyssel. :)

Det är så skönt att sen jag började skolan så tycker jag inte alls att söndagar är nåt jobbigt eller drygt. Förut, trots att mina arbetskamrater är de bästa i världen, så kunde jag känna på söndagkvällen att jag tyckte det var piss att helgen gått så fort! Nu gör det ingenting, ingen skoldag är den andra lik och veckorna bara springer iväg de med! :)

Inga kommentarer: