onsdag 23 oktober 2013

Ibland behövs det ett ordentligt åskväder för att luften ska bli lättare att andas.
Det är lätt att prata med andra om saker man är arg över om man vill få ur det, men att riktigt ladda ur med den det gäller är uppenbarligen verksamt.
Sen är det synd att man går omkring och torterar varandra utan grund på nåt som egentligen är lite av ett missförstånd, men jag har blivit sån med tiden att istället för att vända upp och ner på hela jorden direkt så FÖRSÖKER jag coola ner mig lite innan jag tar det med den berörda. Jag övar på små saker för min egen skull :) det är inte alltid det lyckas men jag övar i alla fall!

Men här behövde luften rensas och tacka fan för det! Idag har det känts bra i hela kroppen.

Eftersom jag har haft två nätter på rad där jag sovit alldeles för få timmar av olika skäl ska mallanbrallan och jag krypa ner redan nu med desperate housewives. Somnar vi så somnar vi och det får man :)

Inga kommentarer: