onsdag 30 oktober 2013

Mitt andra mästerverk är snart klar! Gaby, grannaste tösen i världen! Pärlorna tog slut på vissa färger så det var bara till att beställa fler. 24.000 stycken nya pärlor är på väg och jag kan därför inte fullborda Gaby förrän jag fått de nya. Vilket kanske är bra, jag har både tentor och inlämningsuppgifter nu ganska tätt som man lätt glömmer bort om det finns roligare saker att göra när man kommer hem ;)

Nu ska jag försöka sova. Självstudier imorgon och då ska vi göra klart grupparbetet så att vi kan ha fredag ledigt. Och få får jag antagligen spendera fredagen med min tenta istället så att jag åtminstone börjat. :) gruppen har iaf kläckt en fin idé så imorgon ska vi väl egentligen bara planera ihop det så att vi kan rocka röv på seminariet nästa vecka!

Mensvärk från hell, borde sova bort skiten! Förut somnade jag jämt på bussen både till och från skolan, perfekt med 1.30 extra sömn mitt på dagen. Nu för tiden somnar jag bara inte! Förrän idag.. mensvärk och så blev jag kallsvettig och somnade Tack och lov! Har legat still sen jag kom hem. Ja, jag har pärlat, lagat mat och stickat med ;)

Inga kommentarer: