söndag 6 oktober 2013

Gjort veckans matlista nu. Perfekt att ha det spikat så slipper man fundera över det och man slipper småhandla. Det är småhandlingen som kostar pengar!
SMS:ade malin (som ligger i det andra rummet) och hon tyckte veckans mat lät bra! Och varierat ;) får se hur länge vi kan va duktiga och hålla oss till veckomatsedel och framförallt varierad kost ;) vi är annars såna båda två som snöar in lätt på sånt som blev skiiiitgott förra gången. ;) typ som fetaost-biffarna. Det kör vi på imorgon!

Nu borde jag sova, mina ögon svider och med all rätt! Så som jag stirrat i en datorskärm och böcker denna helgen.. bah. Nu är det gjort, nu lämnar jag det bakom mig. :)

Fått tjyva malins gamla telefon och använda som alarm för min har börjat strejka! Den strejkar i det mesta, hakar upp sig i tid och otid och så startar den om sig och så är den allmänt seg. Och glömmer att väcka mig. Skit med. Har inte råd med en ny telefon NU! :( jaja. Världsliga problem.

Natti!

Inga kommentarer: