tisdag 8 oktober 2013

Idag har denna damen gjort allt för att komma undan plugg. Fast att jag inte borde. Borde ta tag i det NU istället, denna kursen visar sig vara intensiv den med. Redan inlämningsuppgift nu på söndag. Bööh.

I alla fall : när jag får kreativa ryck så får jag! Idag har jag dekorerat ljus, klätt om de gamla fula IKEA-lådorna.. hade till och med så tråkigt att jag tid tejpen som blev över och pimpade mobilen ;) och så har jag börjat sticka!! Köpte en stickring idag och har påbörjat en halsduk till min kära syster.

Finns klasskompisar som är betydligt mer kreativa än mig så vi ska nog pyssla på! ;)

Återsällde min assega telefon igår och det blev skitbra på alla sätt förutom att den hakade sig så fort man gick in i galleriet. Så idag köpte jag ett nytt större minneskort och nu är telefonen som ny. På riktigt! Lite repig såklart, efter alla gånger jag "tappat" den i väggen. ;) Men den funkar bra nu!

Och så var jag på psyk idag. Först vågade jag inte säga att jag kräktes häromdagen och Igårkväll. Men jag berättade att jag även igår spydde som en gris och hon sa att så sent på kvällen beror det absolut inte på medicinen! Och OM det skulle vara medicinens fel på dags så är jag ett medicinskt mirakel sa hon ;) antagligen är det mycket annat som spökar, mix av mediciner, omställningar osv. Men blodtrycket var bra och hon tyckte jag kändes aningen lugnare denna gången. Jag sa att jag själv inte märkt jättestor skillnad men det är så svårt at avgöra, särskilt när andra mediciner ställt till det mitt i allt. Jag TROR att jag är liiiite bättre på att koncentrera mig. Och Malin säger att "det lilla arga" går över snabbare nu men det är svårt att säga för mig. Ökar till 54mg från imorgon, hoppas det är rätt dos. Får ju acceptera att allt inte kommer ändras, utan kommer bli mildare bara helt enkelt. Jag KOMMER vara pillig och plockig ibland, jag KOMMER vara ofokuserad ibland och jag KOMMER fortfarande kunna bli arg! Fast förhoppningsvis i mindre utsträckning alltihop.

Inga kommentarer: