torsdag 19 september 2013

Vi gjorde bra ifrån oss på seminariet idag igen. Är så glad för min grupp! Vi kompletterar varandra så fint. Och den paniken vi haft angående den individuella inlämningsuppgiften till på söndag släppte idag. 1 : vi gick igenom uppgiften mer grundligt med han som har hand om det och mycket klarnade. 2 : Vi har så många olika styrkor så trots att det är ett enskilt arbete så har vi alla helt skilda sätt att tänka på och inspirera varandra.

Så kort och gott : jag har försökt få ihop ett arbete nu ikväll. Har gjort en sida. Av två. Resten med fakta och grejer får jag försöka mig på imorgon. Jag har ju jättelätt att babbla på om hur JAG tycker, hur JAG känner, hur JAG tänker. Men jag har svårt att LÄSA mig till ren fakta. Det löser sig. :)

Idag har jag och en av brudarna unnat oss mitt shopping efter skolan. Det satt fint. Onödigt men fint :) new yorker hade liksom "ta 3 betala för 2" ;)

Igår fick jag en snilleblixt efter att ha gjort världens godaste fruktsallad.
Snilleblixten går ut på att jag har "marinerat" jordgubbar i limesaft. Sen ska jag ha keso, lite honung och krossade cashewnötter. Som en keso-kvällsmat. Tror det blir gott ;)

Inga kommentarer: