söndag 22 september 2013

belöning ;)

Arbetet inlämnat och jag HOPPAS att det blev rätt! Skrev skiten på min dator och la över det på malins så att jag kan redigera det i word (har inte skaffat det än, vilket jag inser att jag verkligen måste). Så nu får vi invänta domen och jag är ganska inställd på att många kommer att få komplettera. Det skulle vara en svår uppgift och det är oerhört viktigt hur arbetet skrivs. Vi får se. :)

Igår cyklade jag till nättraby och tillbaka till leklandet, från leklandet tillbaka till nättraby där jag sov över. Så ikväll ska jag NOG unna mig några bitar godis. Nån gång får man. Och det lär bli ett par mils cykling i veckan som kommer med!

I fredags kom Albertsson och sov över, vi drack lite vin och åt tapas. Mys. Och ikväll kommer Mallan hem. Ska dock försöka sova i mitt eget rum inatt. ;) Och imorgon är jag ledig!

Inga kommentarer: