lördag 28 september 2013

Vart på kalmar-shopping idag IGEN fast med mamma, håkan och isaac och grannfamiljen. :) thai-lunch med. En biverkning av medicinen är att man kan tappa aptiten och det är svårt för mig att avgöra om jag är drabbad av det eller om det är inbillning för att man vet att det är så. Jag kan känna hunger, absolut, men jag är inte sugen. Men när jag börjar äta det som ligger på tallriken så går det ju ner, typ thai som är det godaste jag vet! Så jag tror inte det kommer vara någon fara med den saken. :) däremot kommer jag behöva öka dosen, och jag är tveksam till om ens 36mg kommer vara nog. Vi får se!

Startade igång mig själv med arbetet igår. Satt först fast - igen. Och sen tog jag det lugnt, tog en öl och började skriva och kom en bra bit! :) så imorgon ska jag fortsätta och förhoppningsvis blir jag relativt klar! :)
Mamma har köpt två balla t-shirts till mig idag, fina mamma. Bland annat den på bilden ;) den ska jag göra om till ett längre linne och ta bort halsen så att den blir mer urringad. Jag älskar att skapa själv! :)
Och så tog jag mig råd till en ASFIN bomullsväst i zebramönster som jag hittade och ville ha igår. Valde att inte köpa den men fan. Idag köpte jag den. :) wiha!
Glad och proppmätt tjej.

Nu ska vi hem och invänta Maximus och sen förbränna kalorier på leklandet! :)

Har även tagit tag i en väldigt viktig grej idag, berättar om det sen. Jag har fått nog av samhällets skit, så nu ska jag göra skillnad! Mer om det senare.

Inga kommentarer: