tisdag 17 september 2013

Föreläsning, seminarier dubbelt upp, inlämningsuppgifter, möte med hjälpgruppen för oss bokstavsbarn, hemstudier.. känns som att min hjärna är helt mjuk nu. Men! Här är det ro och ingen vila - nu ska jag och gruppen hem och plugga vidare, vi ska fila på grupparbetet. Där har jag ingen koll på vad som ska göras men vi är fyra hjärnor, thank God! ;)

I övrigt är jag tok-trött idag! Jag vaknade inatt efter att ha fått en halvtimme sömn och jag börjar banne mig tro att det spökar på riktigt hos oss! Två nätter på rad har jag upplevt obehagliga saker som jag har svårt att somna om efter. Hua. Inatt har har tvingat min sambo att sova med mig eftersom hon inte upplever nånting läskigt. ;)
Kunde vart nytigt att behöva be sin 20-åriga kompis att ligga nära för att man är rädd men med henne är ingenting nytigt. ;) knappt.
Jag försov mig imorse med. Spöket stänger av larmet. Tre alarm och jag vaknade inte! Bööh.

Inga kommentarer: