lördag 29 juni 2013

the jacka.

Shoppat (som vanligt) över mina tillgångar så nu är jag tillbaka på fattig-sidan igen. Tragiskt att det är samma visa varenda månad men shoppat har jag ändå inte gjort på ett tag och det är det här med ADHD-belöningen som ska ske NU och inte sen. Så säger doktorn. Och så är det. Anyway. Ett par knallgröna jeans, REA - 100 pix. Och så jackan.. häromdagen hittade jag en jacka på Carlings som jag blev tok-kär i men mina brudar tyckte den var raggig och ful. Grejen är, att 1: carlings har rockiga kläder, inte raggiga. Och 2: alla vet att jag HATAR raggare, så hade risken funnits att jag blev sedd som raggare så hade jag inte köpt den. Men jag struntade i det DÅ. Sen kom jag hem, kollade den på datorn eftersom de bara fanns EN jacka kvar. Då såg jag att den bara kostade 599:- istället för 699:- som den gjorde i butik.

Idag gick jag in där. Samma jacka hängde kvar, på samma ställe.. Tog den - bad om samma pris som på nätet, fick den för 599 och kände lycka. Den är så fin. Precis som med västen - denna kommer jag använda flitigt. Såå fin! Typ fattig, men vem behöver cash när man har THE jacka?! ;) nöjd.

Och så pratade jag med snygg-Elina nyss som är ute och svirar. Jag och Mallan ska hämta henne och Mallans syster inatt när de har roat sig klart, men Elina ville ner till Rockbaren (?!) Haha. Sötis. "Häll i dig lite öl och kom in, jag är typ sugen på Rockbaren". Brukar vara ensam i det gänget om att vilja gå dit men idag var hon sugen när inte jag är det ;) har ju vart på bio med Sus och Malin! Hinner inte dricka ikapp henne nu ändå. ;) säg till nån timme innan nästa gång, Gull! ;) men ha det så kul - vi syns inatt. The jacka. Tok-kär.

Inga kommentarer: