söndag 30 juni 2013

hur lyckas jag jämt?

Fått SMS av 3 för andra månaden i rad att jag överskridit min surf-gräns. Förra gången var det fel men denna gången stryps hastigheten. Fattar inte hur jag gör? Sinnes. Men aja.

Städat lite med misfits på hög volym, fixat och donat. Har råkat dubbelboka mig idag. Som vanligt. Blir irriterad på mig själv. Alltid är det såhär. Så nu har mamma fått rycka in som chaufför. Först åker jag buss till Malins släktkalas (jaaaa, hon anser att jag tillhör) och efter det får mamma hämta mig och köra mig till Elina så jag kan fira hennes båda kids. Tre timmar för sent, men vafan - klona mig kan jag inte så såhär får det ju bli! ;)

För övrigt tycker jag att Aviciis nya låt är en riktig dänga! Hör och häpna! En typisk låt man blir lite galen till. Och musik som sätter igång tankar, sinnen och känslor lite extra är alltid bra! Jag är ju en sån som alltid analyserar texten och sånt där med och gör man det så kan helt plötsligt vilken skitlåt som helst bli bra!

Inga kommentarer: