lördag 19 januari 2013

gråa hår..

Tänk att dessa två små ljuvliga varelser kan förvandlas till två små gapiga monster! Allt inom loppet av en halv sekund dessutom! Jag älskar er alla dar i veckan, believe me - men igår höll jag på att tappa fotfästet helt. Jag var ett hårstrå från att få ett psykbryt inne på hemmakväll. En tjatig unge och en skrikig. Jag har ju inget vidare tålamod som bekant, men jag älskar ju barn så jag brukar ändå kunna bita ihop. Igår var det nära utbrott. Deras mamma har i vanliga fall betydligt längre stubin än mig men med hennes gravidhormoner är vi nu på ungefär samma nivå. ;) om ni hittar gråa hår på mig i veckan så vet ni varför. Snart löning och därmed dags att färga håret igen. ;) på tal om det - januari är verkligen den sämsta pissmånaden på året! Fattig och jävligt dryg.

Inga kommentarer: