torsdag 17 januari 2013

jag blit aldrig klar.

Har diskuterat vilt idag, som såå många andra dagar! Ändå känner jag mig inte klar. Som vanligt. Jag blir aldrig klar. Nu var det inget allvarligt idag, bara löjligt. Men. När jag tycker nånting så tycker jag det och ger mig aldrig! Sen kan vi diskutera i en evighet, jag står fast stenhårt om det är nåt jag verkligen tycker eller står för. Och jag tar gärna en kula för att hjälpa/försvara/stötta upp nån som skriker men som inte skriker så högt. Skrik högt om det du står för. Av nån konstig anledning drar folk upp vissa diskussioner gång på gång ändå. Borde vara tröttsamt tycker man, eftersom jag aldrig diskuterar utan bra argument. Och OM man nu får berömma sig själv för nånting (för det är väl olagligt i Sverige att berömma sig själv?) så berömmer jag mig själv för att alltid ha svar på tal och en vass tunga. Diskutera inte med mig om du inte har något vettigt att säga. Och det finns VISST rätt eller fel. Jag har rätt.

Inga kommentarer: