söndag 4 mars 2012

Vi stannade inom mamma och håkan på en fika.

Igår åkte jag och angélica och handlade paket till bus-pojkarna innan vi for på kalas! Vi stannade inom mamma och håkan på en fika innan :) efter det kalasade vi, mycket trevligt!

Tobbe har blivit mer sjuk än mig, så han deckade direkt efter jobbet igår. Simon, malin och jag bestämde oss för att va snälla mot han, så vi gick och handlade middag, lagade den (fläskfilegryta med ädelost och klyftisar till det, han älskar den), men han orkade knappt äta nåt, stackarn. :(

I förmiddags kom min mamma hem till svärmor, fikade lite och pratade skit.och så skulle malin klippa mamma. :)
När jag kom hem och skulle packa upp kom mitt onda i huvudet, plus att jag har börjat torrhosta som fan! Nyser konstant, ont i ögonen och lite i kroppen.. Men ändå känns näsan ok, inte så jättesnorig eller täppt. Hoppas inte jag får feber som tobbe :(

Kunde iallafall inte låta bli att städa undan när jag kom hem. Har nämligen svårt att koppla av och ligga still om jag vet att det finns att göra i hemmet. Så ett städ, en dusch och soffhäng hittils är vad jag har gjort ikväll. Har kollar igenom revenge eftersom jag missade det i torsdags. Nu ska jag fortsätta slappa/hosta.
På återseende!

Inga kommentarer: