torsdag 8 mars 2012

Big brother-hannah.. Första tiden kände jag bara atr jag knappt kan kolla på programmet pga henne. Jag har till och med gjort ett litet uttalande om henne, nämligen att jag hade vart mer stolt över mitt barn om denne var heroinmissbrukare än att vara som hon. Detta givetvis, när hon beter sig.
Jag blir arg och ledsen när en människa har så låg självrespekt som hon har, jag tycker inte bara det är patetiskt, jag tycker det är sorgligt. För hennes skull. Men så har hon själv sagt också att hon inte vet hur det är att älska någon, att hon aldrig upplevt det på riktigt, och det förklarar en del om hennes beteende. Det är ingen ursäkt, men en förklaring. hennes "knullturne" är med all säkerhet hennes sätt att få bekräftelse, och bara det är ledsamt.

Ju mer tiden går desto mer förstår man att mycket är att spela en roll. När hon "glömmer bort" det så är hon hur skön som helst och då gillar jag henne lite! Lite. Jag hade kunnat ha svinkul med henne om hon hade vart sån hela tiden.
Jag kan till och med säga att när hon beter sig "normalt" så finns det människor jag stör mig mer på. Typ Kija. Aldrig sett en människa som kräver så mycket uppmärksamhet i hela mitt liv!

Analysen färdig för idag. ;)

Inga kommentarer: