lördag 24 mars 2012

Kvällen igår blev väl inte som jag tänkt mig! Planerade ett grey-maraton.. Slocknade i soffan innan 22, missade BB och allt.. ;)
Vaknade kring ett, orkade inte förflytta mig, så jag sov vidare. Vaknade igen vid 4, flyttade in i sängen och sov till 7. Sen var jag pigg! :)

Hunnit med desto mer också. Duschat, städat, plockat undan, rakat ben, målat naglar, betalat räkningar.. Allt klart till alla kommer! Nu börjar jag dock bli trött igen.

Vägde mig i morse, fasade lite inför det. Har egentligen fredagar som jag brukar väga mig på, men jag glömde igår.
Resultatet var bra! 51,5kg! Det går sakta, men det går. Äter ju som vanligt nu, men jag håller igen på allt sött och gott i veckorna. Äter lätta luncher (oftast, med undantag för när sus och jag springer ner ronneby-kebabeb, men tar jag oftast sallad). Motionen är det som gör det, och att jag inte stoppar i mig onödigt socker. Mitt mål är ju 50kg till augusti, men saken lär va biff tills dess. ;)

Inga kommentarer: