söndag 25 mars 2012

Perfekt dag! Började med att gå upp till tobbes mormor och roland, mina favoriter. :) drack kaffe och sprang barfota i gräset! Älskar detta vädret, det gör mig så glad!

Efter det åkte vi till skopunkten, fick presentkort där igår 2 par nya pumps till min samling! ;)

Efter det, hem och slänga ihop 2 kladdkakor till efterrätt lite snabbt då vi var bjudna på middag hos svärmors kille. Gjorde en ny variant, med limesaft i smeten, limeskal riven uppepå, 80% mintchoklad riven uppepå och färska jordgubbar på toppen! Gott, och middagen var både trevlig och god! :)

Med andra ord, trevlig avslutning på helgen. Skulle köpt en surfplatta idag men audiovideo var stängt. Jag blev så glad igår över mina fina presenter! Ale och hampes present har jag inga ord för. De hade tagit en träbit och klistrat fast en bild på en surfare på. "du sa ju att du ville ha en surfplatta.." ;) fick däremot ett presentkort till, inte direkt ett dåligt presentkort heller! Det räcker gott och väl till en surfplatta, om man säger så. :) tack alla för igår, för att ni kom och för allt fint!

Extra tack till jennie som stod för maten. Alla gillade det, simon kunde inte sluta tjata om hennes fläskfilé. ;) tack min fina för ditt slit!

och tack igen alla som kom. Älskar er alla! <3

Inga kommentarer: