fredag 23 mars 2012

När man har en diabetiker i familjen får man ju använda hjärnan när man handlar till kalas.

Underbart med helg! Underbart att en av mina bästa vänner fick en dotter idag. Känns på något sätt lite overkligt, hon har ju 2 söner sen innan så undermedvetet har jag nog vart inställd på en påg. ;) men det blev en tösabit! Såå glad för er skull, mina fina vänner!

Tack gud att jennie var med mig och handlade till kalaset idag. Upptäckte nämligen när jag packade upp att hon har stoppat ner saker som jag inte hade en tanke på! ;)
Det är dyrt att ha kalas. Men det är en gång om året, så.. :) jag får stå ut! När folket gått hem imorgon ska jag burra upp mig med min man, och mysa för att det är helg och vi är lediga! Är helt slut om jag ska vara ärlig.

Jaja, åter till fixet och donet! har plockat undan alla stövlar och plockar fram pumpsen, det är säsong för det nu. (längtar lika mycket varje år). hade min första pumps-dag idag. EN pumps-dag och mina fötter är redan ömma, det börjar bli hårt på vissa ställen. Nackdelen med denna säsongen, helt klart. Men - vill men va fin får man lida pin som man säger! Och både jag och mina fötter älskar skor... ;)

Inga kommentarer: