tisdag 3 januari 2012

Ni är luften i mina lungor, blodet i mina ådror.. Ni är de som alltid finns när man behöver er, som alltid lyssnar, som alltid förstår. Idag fyller bollan till höger år, 25 år Jag, ase och marie överraskade genom att dyka upp med sång och paket. Och när jag själv sitter och deppar över att jag snart är 25 och att jag inte vill, (jag VILL inte) så sitter de med tröstande ord och klappar mig alla 3. Ase smider planer för vår 25-årsfest medan jag deppar. Och när man umgåtts med dessa 3 känner man att det kanske inte är så farligt att bli 25 i,alla fall? Vi kanske kan göra nåt jättekul som 25-åringar? ;) ni är verkligen guld värda, mina fina! Om ni bara visste hur mycket jag älskar er! Att få träffa angelicas farmor och kramas gjorde dessutom att jag kände mig som när vi var barn, har ju känt den där lilla tanten sen jag var pytteliten.. :) då saknar jag min egen farmor lite extra, och jag blev extra gos-sugen på angelicas farmor nu som genast sa : "åh, lill-angeliqa! Dig känner jag alltid igen!" Och så klappar hon sådär på handen som gamla söta tanter alltid gör. Underbar kväll, på alla sätt och vis.

Inga kommentarer: